Hva er coaching?


En coach hjelper deg som kunde med å utvide ditt potensiale og fremme troen på deg selv. Gjennom en samtale utvider coachen den enkeltes mulighetsrammer, og fremmer handling og læring. For bedriftskunder knyttes ofte personlige mål til virksomhetens strategier og mål.


Coaching bygger på en tro om at ethvert menneske er kreativt, ressurssterkt og helt. Det handler ikke om å «reparere», men å hente ut det beste i folk på grunnlag av blant annet verdier, motivasjon og gode mål. Alle samtaler er konfidensielle, slik at du som kunde er trygg og tør å snakke om «hele deg».


Coaching gir handlekraft, styrker den daglige prestasjon og skaper innsikt for å løse aktuelle utfordringer. Men et forløp gir også selvinnsikt og refleksjon på et dypere plan, noe som ofte er nedprioritert i en travel hverdag. Et målrettet coaching-setup øker dermed både trivsel og performance på tvers av organisasjonen – og utvikler deres virksomhet eller deg som privatperson.


Et coachingforløp kan gjennomføres som en rekke fysiske møter, typisk over 4-6 måneder. Det kan også legges opp som et onlineforløp med videosamtaler.